داستان تاپیناجو

نـــقاشــی طعــم هــــا

هر بشقاب غذا مانند یک بوم نقاشی است و هر ادویه یک رنگ در این بوم است.

اگر بخواهیم داستان تاپیناجو را تعریف کنیم تمام داستان در خود اسم تاپیناجو خلاصه می‌شود. تاپیناجو که متشکل ازدو کلمه تاپ+جو است،,واژهtop  در زبان لاتین به معنای بهترین و واژه جو که ازکلمه جستجو گرفته شده این معنی نهفته در تاپیناجو را بیان می‌کند که همیشه به دنبال بهترین ها است. ما طعم های غذا را به خوبی می‌شناسیم و در تاپیناجو همواره در جستجوی خلق طعم ها هستیم، طعم های اصیل، خاص و جدیدی که همیشه مصرف کننده را به حیرت آورد. ماموریت ما ساخت هر طعم بنا به سلیقه و ذایقه مصرف کننده است وتاپیناجو تمرکز خود را روی این هدف منعطف کرده و این بزرگ ترین وجه متمایز تاپیناجو است که خود را از سایر همکارانش جدا می‌سازد، و ما از آن به عنوان یک فرصت استفاده می‌کنیم.

فروش اینترنتی

بستری فراهم کرده ایم که بتوان از طریق اینترنت مصرف کننده به راحت ترین،کم هزینه ترین و سریع ترین  حالت ممکن متنوع ترین محصولات تاپیناجو را فراهم کند.

مارکت ها

فروش به مارکت ها از طریق بازاریابی B2B

رستوران و کیترینگ

فروش انواع ادویه های پایه،ترکیبی ایرانی و ترکیبی بین المللی به رستوران ها و کیترینگ های سراسر ایران

سازمان ها

همکاری با سازمان ها برای تهیه پک هدیه به مناسبت های مختلف در طول سال